Amanda är mitt lilla mobboffer :D

 hej hej alla :)

Igår: Kommer inte riktigt ihåg de jag skrev men jaja. Igår så vakndade jag och amanda i ganska vettig tid även om vi va uppe halva natten. Vi satte oss och kolla på tv som vanligt. Mickis fråga om jag ville åka till Ekerö och bada men de palla jag inte, de är för långt tar typ 40 min att åka dit och jag skulle ändå bara kunna vara där en stund för jag behövde va hemma och fixa mat och sånt tills mamma kom hem. Men efter som att de va såfint väder drog jag och Amanda till rissne ängar och solade :) jätte skönt ! Sen åkte vi hem och fixa tacos. Lr jag fixade tacos Amanda satt vid datan :p sen så gick jag och mamma ut och joggade runt löten och råsta. Efter de hoppade jag dirkt in i duschen snabbade mig lite för de va en film på tv. :p


Idag: Ja och idag så vaknade vi faktiskt halv elva tack vare pappa han ringde och fråga om vi ville följa med till ängby och bada och de ville vi så vi skyndadeoss att äta frukost och fixa till oss sen kom pappa och hämtade oss en halvtimma senare. Där låg vi och gäste i typ 4 och en halvtimme och jag badade :D brukar ionte göra de nu för tiden de är skönare att sola. men när an va liten så va man i badet 24/7. Sen drog jag hemmåt och åt köttfärs med spagetti, yumey. När man inte va så mätt längre drog jag till pappa för att hämta lite grejjor. Som tex min ipod som jag typ hade glömt att jag hade. För de är så tråkigt att jogga utan musik. När jag hade kommit tbx hem så joggade jag och mamma runt löten och råsta igen och de tog lika lång tid som förra gången men nästa gång då gåre snabbt. :p 

pussar och kramar <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0