Back to school...

Hej hej =)<3
Idag vaknade jag vid 8 o börja fixa mig lite. roda kom hem till mig för attva skulle gå tsm till bussen. Jag har typ en sån här fakebiljett på mn mobil och så märkte han de. Så sa han typ att jag behövde gå av bussen även om Roda kunde betala... han typ skrev efter mig att de va fängelse straff på sånt :S jaja så jag fick gå till skolan idag, men de va ju skönt o få en liten prommis =) Men Roda klaga på att hon hade ont i fötterna hela tiden -.- :p Sen när vi kom te skolan gjorde typ lärarna en teater :S skummt. Vi har ju fått en ny lärare nu också hon vekar ju bra =) Snäll e hon oxå.
Sen efter skolan så gick vi till mikis o fixa bilder på hennes facebook o spela lite kort. =)
Skulle kanske träffa Nathe men han pallade inte komma hit för han bor i typ i skåne... nej men de e långt iaf ;)
Jaja nu ska jag sitta o lyssna musik o Kanske ska te mikis mormor sen ^^ men vi får se om jag pallar ;)

pussar och kramar<33

Kommentarer
Postat av: Leyla

Michelle!SÖt blogg :):)

2009-08-20 @ 21:18:47
URL: http://loh.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHA michelle palla överdriva, SKÅNE??XD

2009-08-20 @ 21:55:04
URL: http://amandarydow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0