Breakfast

God morgon alla :D
Vaknade vid ett men hade tänkt gå upp typ nio med de gick inte så bra. För jag och Amanda va typ uppe till fyra. :p
Snart ska vi äta frukost är jätte hungrig. Sen vet jag inte vad vi ska göra. Amanda tkr att vi ska åka till Hässelby men de pallar jag inte men vi får se kanske blir så ändå. Det är jätte fint väder kanske ska gå ut och sola lr nått :)

Promenaden igår blev lite längre än vad vi trott vi kom hem runt 12. Vi träffade Kim på fotbolls planen och han tyckte han va jätte duktig på fotboll men de tyckte inte vi :p sen gick vi vidare och träffa Fredrik som är störd han är 16 år och umgås med 11 åringar haha synd :p Sen på vägen hem så passade vi på att tjata lite på Eliasatt han skulle komma ut :D
Men han palla inte så börja han kasta vatten ballonger på oss -.- men han kom ut efter en stund men va typ ute i 2 min :(
Sen lunkade jag och Amanda hemmåt och kolla på tv halva natten ^^
Men nu så ska jag äta frukost skriver lite mer senare.

OBS: är hos mamma nu så jag har inge bilder!!

Pussar och kramar<33


Kommentarer
Postat av: simone

Hej hopp, hur mår du? :)

2009-08-03 @ 20:42:07
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0