Busy week !

Hej hej !
förlåt för att jag inte bloggat på länge man jag har verkligen haft mycke o göra denna vecka. I tisdags så va jag me skolan till nått bad läng borta. De va skit varmt, men jag hade inte med mig badkläer så jag kunde inte bada. tänkte bada i bh o trosor men ingen ville bada med mig :/ sen så åkte jag hem o gjorde nått med haddy vetefan vad vi gjorde. sen så skulle jag på träning, skulle träffa mikis claudia o martin i HB centrum. Dom skulle kolla på när vi tränade. Men sen så sa mikis att hon inte ville börja träna där, för vi prov tränade ju bara. Så jag gick på träningen och så fick jag veta att jag kommit med  :D:D
Sengick jag hem o snackade med pappa o berättade att jag kommit me :) hade faktiskt tänkt o blogga men då började ja o pappa snacka om allvarliga saker (privat). Somnade runt 3 halv 4. Så dagen där på vaknade jag inte till klockan, kom tills kolan runt lunch tid. Sen typ dog jag för jag va så trött. När skolan slutat så gick jag hem för att jag skulle träffa Putte. Dissade faktiskt mina kompisar. Så kom han typ vid halv 5 och jag hade sovit i 2 timmar såå jag va ganska trött när han kom sen så åkte jag hem halv 6. Sen åkte jag hem o åt o snacka skit me pappa.

I Torsdags så va jag i skolan som vanligt, sen åkte jag till solna för o ta kort till nått fotbolls pass typ. Men de blev inte så mycke av de jag gick o köpte jeans istället o gick på donken :D o sen va de försent o ta kortet så jag tänkte att jg skulle göra de dagen efter istället. Men sen kom vi på att de fanns ett bås typ där man kunde ta kort o så behövde vi växla en hundring till bara tior o han i affären va fett skön ;P:D
sen så när jag skulle stoppa in pengarna så hick de typ inte så 2  tior fastnade. Så jag o haddy typ slog sönder de där båset xD tillslut fick jag mina tjugokroner jag fick till o me 30 kr :D sen så åkte vi hem o sov typ :P
juste o mikis sov hos mig o jag gjorde läxor :D Sen på fredag såhade mamma fest o han fick massa presenter. Sen höll mina mostrar på o klagade på mina bilder på facebook -.-
så jag palla inte va kvar så jag gick ut me mikis claudia o haddy istället sen så börja mikis o claudia bråka... Zzz...
Så claudia ville inte sova hos mikis så hon sov hos mig istället :D:D
sen dagen där på så åkte vi till sona o grilla lr vi tänkte grilla men de blev inte så va åt massa chips o drack läsk istället o vi promenerade fett långt o jag hade klackskor på mig -.- Sen åkte jag o amanda hem haddy skulle egentligen också sova hos mej men hon ville tydligen inte de längre :S
o nu sitter ja o amanda här o är jätte mätta efter fruckosten åt en suupergod baguette :D aja nu ska jag nog till hallonbergen vi får se.

pussar o kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0