Chillkväll :)

Nu är jag hemma har precis vart ute med putte. som ville komma hem till mig men de fick han inte höhö ^^<3
Nu ska jag ut och grilla med pappa och malin, fan va gött :) har köpt en påse chips som jag ska sitta och smaska i mig ikväll framför tv:n med pappa och malin. De blir säkert mysigt, skönt att ta de lte lungt efter allt åkande fram och tillbaka. ska fan va uppe hela natten och bara kolla på tv ^^ har vart utan tv ovh data i tre veckor nu så måste ta igen de lite :p 
Jag kom på nu att jag inte berättat något om resan och de måste jag ju göra:)

Efter Öland så åkte familjen mm, till Kalskrona. För att fira Berit en gullig liten tant ^^  Men jag amand aoch elin blev lite uttråkade och gick till vattnet och satte och och sjöng på wonderwall ^^ haha vi är så jävla bra på och sjunga också (not) alla på stranden  typ flydde :p
Nån i vår famlij har tydligen ägt en hattfablik i Kalskrona, så dit åkte vi och kollade lite också. Sen när vi va på väg till Göteborg så stannade vi vid Smygehuk som tydligen är Svergies sydligaste pungt. Sen bar vi iväg till Tylösand vi kom fram sent så vi gick och la oss direkt. dagen därpå  gick vi en strand promdenad och de låg typ skit många maneter vid strand kanten..urs. Vi hittadde en skog vid stranden den va super fin !! kommer lägga in bilde senare :)
När vi vart på tylösand så åkte vi till Göteborg. där vi stannade i 2 dagar. Sedan åkte vi hem vi satt i bilen i sex timmar och jag höll på och spy jag blir alltid så åksjuk :/
men nu ska jag sova hare gött :)

pussar och kramar <33
  


Kommentarer
Postat av: Cajsa

gulli' blogg! :)

ska vi bevaka varandra på bloglovin'? ^^

2009-08-02 @ 03:29:00
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: sm

2009-08-02 @ 12:37:57
URL: http://sminis.blogg.se/
Postat av: smini'

fin blogg-desig du har!

gå gärna in på min blogg& kommentera,kram =)

2009-08-02 @ 12:38:33
URL: http://sminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0