Duschen nästa.

Hello every one :) 
Dagen blev inte riktigt som planerat. Vaknade vid 3 gick upp och åt fruckost och märkte att jag hade glömt pengar hemma hos mamma så åkte dit för att hämta dom. När jag kom hem hittade jag inga pengar :o måste fan ha tappat dom ute lr nått faan. Så jag fick avboka tiden hos manikyr skiten så inga långa fina naglar för mig inte :( Sen så joggade jag och mamma runt lötsjön 2 varv och  så stötte jag på en från klassen och jag va typ röd i ansiktet och skit :s aja. Jag kände i början att jag hade ont i knäna har ju slatter men har inte kännt av de dom senaste gångerna, men de gick över i andra varvet. Jag har börjat att tappa kondisen, jag joggade för typ en månad sen men sen har man ju slarvat till de lite och man tappar ju kondisen när man röker så vi skyller på att passiva rökningen ;) jaja ska hoppa in i duschen efter maten sen ska jag Amanda och mamma sitta och mysa framför tv:n och kolla på någon bra film som går på tv 4+.

pussar och kramar <33


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0