Good morning every one. :)

Vaknade för ungefär en halv timma sen och har hunnit äta frukost och kolla på bilderna ifrån Tylösand :) dom blev ganska bra men de såg jävligt mycke finare ut irl.Men jag lägger ut några på bloggen så får ni se :) Idag ska jag iväg med familjen och bada och Amanda ska sova hos mig inatt :) Tror inte jag ska bada något de är bara jobbigt då måste man torka och skit men jag ska nog ta med mig bikinin iaf kanske badar ändå och jag behöver ju jobba lite på solbrännan också ;) Nu håller pappa på och strässa mig så jag lägger upp några  bilder lite senare ;)

pussar och kramar <33


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag (:

2009-08-02 @ 16:18:40
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0