Haddy babe !:D

Hello everyone ! :)
Sov hos Amanda igår natt. Men jag kännde mig inte så kry igår hade ont i halsen och låg och frös mest hela natten. Jag o Amnad har mest suttit inne hela dagen o gjort nada. Båda har kännt sig hängiga o så. Skulle igentligen på träning men man ska ju helst inte träna när man e sjuk. Kollade på en film innan jag åkte hem lr jag kollade på halva sen skyndade jag mig hem för o kolla på resten. den gick på 5 an the iland hette den. Lr jag skyndade mig inte precis hem jag gick o mötte haddy en stund också ! :) De va ju typ 2 månader sen jag träffa henne sist så de va kul ! hon har förändrats skit mycke juu :D sötast !:) iaf sen gick jag hem o kolla klart på filmen o nu sitter jag här o väntar på att amanda ska skicka blider från igår ;D Lägger upp dom senare.

pussar och kramar <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0