Hej hopp pillesnopp !

Hej alla ! =)
Vaknade vid 10 idag för jag skulle till tandläkarn. Skulle spänna tandställningen de gjorde lite ont när när dom tog bort plupparna men nu så gör de skit ont i tänderna tror jag bara kommer kunna äta soppa och potatismos :/ sen åkte jag hem till mamma och mötte upp Putte han va här en stund sen gullig som han e så följde han med mig till solna, skulle möta upp Amanda där. Så åkte putte hem och så gick jag o Amanda runt där i solna och jag hitta en massa saker :) men jagh ar inga pengar jag fick värsta ångesten :/ jag hittade en A.I.K tröjja den kosta bara 250 kr o så visa jag den för Amanda så köper hon den -.- gissa om jag blev avundsuk... Hittade jeans på gina också dom va skit snygga asså jag måste börja sommar jobba s¨att jag får pengar till kläder för jag bara måste ha dom kläderna !! Jaja sen så åkte jag och Amanda åt varsit håll. Men jag ska ju fixa mina naglar imorn o hon ska följa med mig så vi ska mötas i solnaimorn igen vid typ 12. :) Sen kanske vi dara till huddinge en stund också. Men sen när jag kom hem så fick mamma mig att gå ut o springa hon tyckte tydligen att jag behövde de :p men de va jätte skönt o göra de idag :) Vi ska göra upp ett skema om hur ofta vi ska ut o sprinaga tror de blir typ en gng i veckan för jag har ju fotboll och dans träningar också. Aja ska hoppa in i duschen nu.

pussar och kramar <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men lite innan du kom hem=D<3

2009-08-10 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0