Hej sthlm !

Hej alla :D
nu kom jag precis tbx från barnens ö. Vi hade de ganska mysigt där men längtade mycke hem till alla här i sthlm !  Jag o Elize hade de trevligt där på barnens ö,De va inte så fint väder så vi satt mest inne o spelade kort o snackade. Vi spelade Yatzy också men FUCK YATZY ;D Sen idag så skulle vi egentligen börja åka vid 1 men de blev så fint väder då så vi stannade en stund så vi kom hem lite senare än planerat, så jag pallar inte hitta på nått. Ska nog mest sitta hemma o slappa och så kommer Elize o Alexandra ner lite senare så ska vi äta middag. Dom kommer og ointe va här så länge för jag måste fräscha upp mig också. Men puss så länge <33

PS:
Har tagit några bilder också men ska bara se till o få dom från Elize så lägger jag upp några på bloggen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0