Huvudvärk...

Idag har jag och Amanda bara chillat hemma har inte pallat göra nått speciellt. Vi har Kollat på Liar liar har sett den förut men den är fortfarande lika rolig. Jim Carey är helt galen, the claw ^^
sen så åkte vi till Pampas för att träffa pappa och få lite money till imorn :) För då ska jag in till solna och fixa mina naglar och kanske ta hål i örat :D De kostar ganske mycket med att fixa naglar men de är snyggt och jag vet inte om jag ska fortsätta ha de för man måste ju fylla på typ en gång i månaden och man vill ju ha pengar till annat också, Men vi får se. ;) tror jag ska ta fransk  manikyr men de finns ju också så man kan ta typ vanliga färger lr glitter på också men de är lite extremt för min smak. så de blir väl Fransk manikyr :) Jag har sett folk som har fransk manikyr på tå naglarna urs... :s

Ta inte illa upp om ni har de men de är inte riktigt min smak bara ;) Jag har haft lös naglar förut men de är inte riktigt samma som att sätta på gele för de är lättare att naglarna går av om man fixar de själv och så är jag mer försiktig också om de är professionellt gjort. jaja nu ska jag nog gå och kolla på tv lr nått får ont i huvudet av att sitta vid datan.

Pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0