Midnight Bayou

Hej alla !
 Har precis hoppat ur duschen och sitter nu och kollar på en film med Amanda, Midnight bayou heter den. Tänkte boka tid för att fixa mina naglar men de va för sent för de nu. Men gör de imorn. Jag har tänkt på att ta hål i örat också men där uppe i brosket. Har bara 80 kr kvar efter jag fixat naglarna så om ni vet något bra ställe som kostar rynt 80 så säg till :)
jag köpte ett par nya slor innan lovet men då hade jag lite svårt o gå i dom för dom va för stora och så men tydligen så har mina fötter växt eller så har jag bara blivit bättre på att gå i dom. för jag testade idag att gå i dom och då gick de faktiskt bra:) jaja nu ska jag kolla vidare på filmen bloggar mer imorn.

pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0