Mikis din lilla ärt hjärnaxD<3

Hej hej! :)
Igad har jag vart i skolan o haft tråkigt... o jag har ont i huvudet för Martin slog mig med nått i huvudet:/
När vi slutat sååkte jag till mamma o hämtade träningskläder. Sen åkte jag till träningen (Dans) O de va super kul men ganska svårt efter som att de är en grupp över mig o jag hade missat en träning o dom hade gjort en massa koreografi. Men jag lär mig säkert ;) Sen ringde jag miks så kom hon över hit o nu sitter vi o as garvar åt en bild mikis gjort förut o skickat till mig. för vi märkte att hon gjort 6 fingrar på en hand xD haha vet att  vi har sämsta humorn men ändå xD Sen ska jag tvinga pappa att låta mikis sova här för jag pallar inte följa henne till tåget :P
aja nu ska jag garva vidare o ska försöka lägga upp bilden.

pussar och kramar<33


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA RÄTT ÅT DIG!!!!<3

2009-09-02 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0