Movie Night.

Hej hopp :) Vakna faktiskt till alarmet imorse och ringde mitt viktiga samtal men somnade direkt. Vaknade sedan klockan 2 och gick upp och åt nybakat bröd :D mums. sen så kollade jag och amanda på tv en stund sen hoppade jag in i duschen. Sen fixade jag mig och jag har märkt att mitt hår har börjat bli lockit :s lr typ tite vågigt så jag plattade de men egentligen vill jag inte göra de för de sliter så mycke på håret. Måste klippa mig snart också mitt hår börjar bli så långt och slitet.
 Sen bar vi iväg till Amanda och åt pizza :) Fan va mätt jag blev ! Efter maten satte vi oss vid tv:n och kolla på en film den va nice :D kommer inte ihåg vad den heter bara för de men jaja. Nu ska vi snart kolla på Fucking Åmål den är bra de va länge sen jag såg den vetefan vrf men jag har typ en priod nu när jag vill kolla på gamla filmer. Börjar bli lite trött nu så jag ska nog sova efter filmen. måste komma upp imorn inte för jag måste men har lust att komma upp i tid nån dag iaf. Aja ska nog avrunda nu men see yaah :)

pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0