Nudlar e gott =)

Hej alla =D
Idag så vaknade jag amanda o mikis vid halv 9 :)
gud vad vi e duktiga som kom upp ! Skulle till ungdomsmottagningen, dit måste man ju gå ibland också ;)
Sen gick vi hem o köpte nudlar o chocklad =D Köpte sommar chockaden för jag tror dom kommer sluta sälja den snart för den va typ bara tilfällig över sommaren så man m åste ju passa på :)
Sen ska jag o mikis följa med Amanda te tandläkaren hon ska få tandställning !! =D
Hihi nu behäver jag inte va ensam om o se nördig ut ^^
Sen ska vi till ekerö, ska typ köpa grejer te amanda. Jag är fett snäll som följer med för jag kunde lika gärna suttit o rkt vattenpipa... jaja nu ska jag äta lite nudlar :D

Pussar och kramar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0