prinsess nails :)<3

Hej hej :)
 vaknade vid 7 imorse och låg och vände på mig kunde inte somna om men sen när jag väl somat så kom mamma in o väckte mig och sa att han skylle gå till jobbet så kunde jag inte smona om igen så jagh gick upp o åt frukost. Tog lite fil efter som att jaghar jätte ont i tänderna. Sen hoppade jag in i duschen o sen när ja kom ut satte jag mig o kolla på tv. Skulle va i solna vid 2 o fixa mina naglar o amanda skulle följa me så jag ringde henne vid halv ett o kolla om han vaknat men hon svara inte så ringde jag till hem tfn o där fick man inte heller nå svar så jag typ ringde skit mycke sen när hon väl svara så frågade hon hom jag hade ringt typ 3 gng jag ba ja ? hon ba aha okej jag palla  inte svara -.- jaja sen åkte vi in till solna o fixa mina naglar:D dom blev jätte bra´! men de gjorde ont när man skulle lägga handerna under en lampa som skulle torka gelén :/ Såg nog att Amanda blev lite sugen på o fixa sina naglar ;) sen jick vi runt i solna o kolla på skor o så o fika lite sen drog jag hem o nu sitter jag här o äter köttfärs fast de gör ont i tänderna :/ Ska på träning sen också vid 8. Pallar egentligen inte men måste ju de är ju prov träning också då måsye man komma på varje träning ! ;) Nu ska jag sätta mig vid tvn o softa lite innan the hard work.

pussar och kramar <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå palla inte, jag sov faktist!!=)

2009-08-15 @ 17:15:35
URL: http://amandarydow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0