Seg dag !!

Idag så har jag inte gjort så mycke hade planerat ganske mycke men inget av de blev av. Efter skolan så gick jag hem skulle egentligen träffa putte men jag skulle på dansen. och sen så skulle jag träffa elize o åka till solna men så blev de inte heller pågrund av dansen. Och sen kommer jag 20 min sent till dansen o jag kan ju inte bara klampa in o störa atta så jag åkte hem.Sen skulle jag kanske träffa mikis, claudia o martin man jag pallade inte de. men imorn så ska de fan hända nått palla inte bara sitta hemma o dega. Jaja nu sitter jag o laddar in bästa låtarna på min creative. nu har jag runt 100 låtar men de finns jävligt mycke mer o fylla för jag har 30 gb på den =D nu ska jag ttyp gå o fixa mig för natten så jag inte behöver göra de sen. ;)

pussar och kramar<33

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha ofta du åkte hem?x)

2009-08-24 @ 20:59:48
URL: http://amandarydow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0