Snark...

God morgon på er lr nått :)
  vaknade halv 2 av att Elin låg o snarkade. gick upp och åt lunch nån thai gryta med nudlar dde va jätte gott  ! Nu sitter jag här o funderar på om kjag ska sätta far så kanske jag hinner vara ute i solen en stund iaf. Men egentliigen vill jag duscha. Ska träffa Amanda senare hon ska bara städa så kanske hon sover hos mig inatt så kan vi åka till solna och fixa mina naglar på måndag för pappa lånar ut pengar till mig så att jag kan fixa dom :) Tack pappa ! Sen kanske jag kan fråga pappa om skjuts till huddingecentrum så kan jag köpa en klänning lr kanske bara lite kläder :) Nu ska jag nog sitta lite vid datan en stund sen ska jag fixa mig till beachen :)

pussar och kramar <33

Kommentarer
Postat av: ELIN

VADÅ JAG SNARKAR?

2009-08-09 @ 20:57:02
URL: http://elum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0