the voice 09 !

Tjabba ! :)
 idag vaknade jag halv elva duschade och åkte till pappa för o hämta kläder. hittade typ inte några men trog lite kläder med mig tbx ändå.
 Kom hem o fixade mig lite o sen satte jag på mig ett par svarta tights ett blått linne o en svart t-shirt över o sen tar jag med mig en tjocktröja om de blir kallt.
Jag har köpt örhängen, pyttesmå blingbling dom e ganska söta som vardags örhängen.
 Köpte i jättemånga färger så kan matcha de kläder jag har på mig ;)
Ska nog till Amanda snart fast försat ska jag äta. Sen dara jag o amanda o möter andra amanda ;D
o sen möter vi Haddy o Elin på kungsan kanske ska träffa pontus också o tim.
Vi får se vad som händer berättar vad som hänt ikväll om ja pallar.

pussar o kramar<33 

Kommentarer
Postat av: Em

Hej! Allt bra ? :)

2009-08-15 @ 18:19:57
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du mötte inte alls mig för jag fick bli bärd till sjukhus tältet:O<3

2009-08-16 @ 14:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0