ung 08

Hej alla :) 
igår:  sov jag hos amanda vi gick ut o träffa Amanda, angelica o emma. Vi gick runt i solna o runt råsunda. sverige spelade o vann mot finnarna ;D Sen gick vi ham till Angelica o spelade giutarhero o jag äger på du ju :P sen spelade vi lite kort innan vi gick hem. När ja o Amanda kom hem så fixade vi oss för o gå o lägga oss men sen hade vi ingen lust längre så spelade lite kort o satt o lyssna på musik :) Sen behövde vi sova för vi skulle upp tidigt nästa morgon .

Idag så hämtadr pappa mig o amanda o skjutsa oss yill sjukhuget för jag tror ja har fått svinkoppor :( de kliar som fan !! Sen när vi kom dit så sa dom att vi skulle komma 3 timmar senare o så åkte vi hem igen o spelade geutarhero igen :D Men nu har jag tröttnat lite så jag satte mig vid datan ;) nu ska vi snart till sjukan igen och senska vi möta tjejerna idag igen men idag ska vi nog till ung 08 :D

pussar och kramar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0