Chill dag

Tjabba ! :D
pallade inte blogga igårkväll... Jag har lite bilder på ingång måste bara få Amanda o skicka dom ;)
Igår då så åkte jag ju till The voice med Amanda, Amanda, haddy, mikis o claudia. När vi vart där en stund så gick Amanda, Amanda o Mikis o träffade amandas brorsa och jag haddy o claudia stod kvar i folkmassan o väntade men dom hittade oss aldrig, blev lite oroliga att vi inte skulle ses på hela kvällen men bestämde oss för stt ha kul ändå. När konserten började så va de lite stelt men sen kom vi igång o dansa o hade super trevligt :) Sen så mötte vi tjeerna tillslut dom hade tydligen vart på donken men jag va as hungri så dom fick följa med dit igen:p
När vi ätit klart va klockan elva o haddy mikis o claudia åkte hem... tråkigaa !
Sen kom vi typ in pånån efter fest o hade de kul :) vi dansade skiten ur alla ;D
sen på vägen hem så vare några killar som börja hålla på och så va de nåra snubbar som typ hjälpte oss dom sa att dom skulle lägga av. Så typ slog dom han som höll på mot oss o missade o slog mig istället :s aj !!
sen träffa vi killar dom va fett snälla dom skjuta oss på nån grej :D

jaja idag har jag chillat hemma med amanda mikis o haddy. de va nice satt mest o snacka medans amanda satt o va osocial vid datan.. vi kollade lite på bruno också den va lite skum men rolig. sen följde vi me amanda te tåget så gick vi till haddy o nu sitter ja hära ;D ska nog sova snart kanske ska typ kolla på tv eller bara snacka en stund sen tror jag att jag inte pallar va uppe längre.

pussar och kramar <33

Kommentarer
Postat av: amanda grön

Bra att du inte nämde ngt om Robban xD <3

2009-08-17 @ 12:16:15
URL: http://greenmountain.bloggspace.se
Postat av: Amanda

Haha pucko amanda, nu gjorde ju du dex)

haha vadå ja va osocial vid datan, jag gick faktist o kollade på film om blommor lr va de vaxD<3

2009-08-17 @ 13:03:20
URL: http://amandarydow.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHA ja o du va tvungen o hälla ut allt o leka mongo oxå va?X)<3

2009-08-17 @ 13:09:04
URL: http://amandarydow.blogg.se/
Postat av: Elin din älskade syster som är bäst!!!<3

Sj hanna jag i sjukhus tjältet och typ svimma och skaka sjukt mycke ;O

2009-08-17 @ 15:36:28
Postat av: Amanda

Haha elin ofta man messar när man håller på o dö?:O^^

2009-08-17 @ 22:37:56
URL: http://amandarydow.blogg.se/
Postat av: Elin

De va inte jag de va kim...

och vadå håller på och dö allt va att jag inte hade ätit och att jag skaka och typ svimma och fick andning problem...

2009-08-17 @ 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0