Vackrast :)

Hej hej allihopa, nu är jag hemma igen. de va jätte fint väder ute och jag låg och sola hela tiden jag badade även om jag inte hde tänkt göra de men de va så vaarmt ! :) Sen när amanda kom ner så gick vi och handla glass muums :D
pappa hade tagit med cocacoola och kokosbollar också så jag känner mig tjockis nu :P
när vi kom hem så satte vi oss direkt vid datan och jag har börjat prenumenera på SOLO fick mitt första nummer idag :) Haha jag och Amanda hittade kläder sen jag va liten de v typ en sjömans klänning som vi har satte på oss hihi så fina vi är :D Vi kanske ska ut lite senare och typ gå promenad tkr jag :) men nu så ska jag av runda för Amanda ser ut att ha tråkigt.

pussar och kramar <33


Kommentarer
Postat av: Sabi

Vad sägs som att göra värsta coola dansen mitt i centala Göteborg med flera hundra personer som dansar till samma låt och samma danssteg? Bara komma som en överraskning och börja dansa? Typ som tjockisen som dansar till Beyoncé- Single Ladies . Fast med bara bloggare? Skulle vilja höra vad ni tycker om det. Galen som jag är så hoppas jag att ni vill också göra det här, och nej du behöver inte vara proffs dansare - vi skall bara ha kul. - http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/2009/august/det-har-skulle-vara-haftigt.html

2009-08-03 @ 00:23:24
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0