When you see my face, Ima gett you hell !

Hej alla :)
skrev tyvär inget igår datan fuckade. Men kan brätta lite vad som hände igår. Jag vaknade upp hos haddy med mikis snarkandes brevid mig :p gick upp o åt frukost. Sen satte vi oss vid datan o la in låtar på haddys mobil o ipod :) Sen så hjälpte jag haddy me o måla hennes naglar dom blev jätte bra ! :D iaf den handen haddy gjorde min blev lite misslyckad xD sen så fixadee honn fransk manikyr på mina tånaglar :P har sagt innan på bloggen att de inte riktigt e min stil, o de e fortfarande så ville bara se hur de såg ut ;D Men sen så gick jag o mikis hem till mig o chilla. Gick ut lite senare o köpte godis :p känner mig lite tjock just nu xD Sen gick vi en liten promenad o träffade eboy som tyckte vi skulle ha cigg o ge han :p så satt vi ute o chilla med han en stund sen gick vi hem o flumma lite o somnade inte så lång stund efter.

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt kanske ska gå på min träning men vet inte riktigt. Sen kanske kjag ska träffa amanda en stund vi får se.

pussar och kramar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0