Fucker.. :)

Hej hej förlåt att jag inte har bloggat något den här veckan men syrran tog sönder 3 modemet så jag har inte kunnat blogga något. Men jag har åkt runt lite och tvingats sitta i bilen i fleera timmar, :/ jag som är så åksjuk. men första stoppet efter landet bler vamamon, lr fafan de heter. :P Det var super mysigt där. där stannade vi några dagar och träffade massa roliga folk. sen åkte vi vidare till kalmar . Där stannade vi i 5 dagar och badade och hade de mysigt. Och nu sitter jag är på Öland och har precis fixat mig för dagen Amanda vaknade nyss och rullade in i vårat tält. :D Vi kom hit igår runt fyra. Sen senare på kvällen satte vi oss på stranden vid en stor brasa. jaja nu måste jag gå och bada men jag ska försöka blogga lite mera senare.

Pussar och kramar <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0