Hejsvejs :D<3

Den här veckan har jag sovit hos mormor ute på ekerö, egentligen skulle jag umgås med mami men de blev de inte så mycke av. Jag tvingade dit mina kompisar istället för att jah hade så jälvla booring  :P
Idag så kom pappa och hämtade mig från helvetet och körde mig till ö&b för att köpa regnkläder, dom va fina ju fina också...
när vi va hemma så sa pappa åt mig att städa rummet men om jag hade städat ordentligt så hade det typ tagit 5 timmar så jag gömde allt under sängen istället och drog ut o grillade med Amanda, Elin, Putte och Marin. Vi slängde i Elin i vattnet höhö ^^ nu sitter jag och elin och tråkar vid datan lr för de mesta elin dåra för hon får PMS på mig när jag ska kolla grejer... så typiskt elin :P Nu ska vi nog gå och lägga oss och sova tror redan att Elin gör de... :P
Godnatt .

ps:  vill bara tacka fina söta Elin för denna vackara blogg design :)<3

   Pussar och kramar <33

Kommentarer
Postat av: putte

saknar dej skit mycket<33333

2009-07-20 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0