Hur fan pallar man ?

Hur orkar jag egentligen?

Jag har suttit uppe hela natten klockan är nu halv 7 och jag har inte sovit ett skti... Känner nu hur de börjar kännas lite som grus under ögonlocken och pallar inte vara uppe längre men jag måste nog de för om jag somnar nu så kommer jag inte upp sen.

 Imorn så ska vi börja våran resa. Jag, Pappa, Malin och Elin ska iväg och bila i tre veckor runt om i sverige? Pappa sa först att vi skulle åka runt i europa, men tydligen så blev de bara i kalla regniga sverige. Amanda ska iväg till öland så vi kanske stannar hos dom några dagar, de ser jag fram emot :D Nu ska jag nog bara chilla vid tv:n tills folket vaknar...

Pussar och kramar<33


Kommentarer
Postat av: Amanda

ehm vadå kanske, ni SKA=)<3

2009-07-11 @ 13:16:39
URL: http://amandarydow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0