Im back mother fuckers ! :D<3

Äntligen hemmaa !! Jag har tyvär inte hunnit att blogga något under min resa men nu när jag kommit hem så kommer jag blogga mycket mera :) Fyfan va skönt de är att vara hemma, men de har ju varit mysigt under resan också. Nu sitter jag vid datan och snackar i tfn. Imorn ska jag träffa putte och jag vetefan vad vi ska göra men jaja... :P
på söndag ska jag träffa Amanda, hon kanske ska sova hos mig men vi får se hur de blir med de. pallar inte skriva mer är skit trött efter resan men bloggar mer imorn ;)
så hämsk va jag idag.. förstörd !!



pussar och kramar <33




Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg design :)

läs gärna mina senaste inlägg om tips, outfits och mer :) kommentera gärna och säg vad du tycker =D<3

2009-08-01 @ 13:17:03
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0