Zzz..

Japp nu har pappa vaknat och klockan har hunnit bli 9. Jag är as trött och vet inte om jag pallar packa... får väl tvinga syrran att pcka åt mig lr nått :P Jag har ingen lust alls att åka iväg med bilen idag. iförsej så kommer vi bara åka i en timme men jag pallar inte vara på landet och träffa massa folk när jag är trööött... och de är bara farmor och conny som är där men ändå -.-

Tråkiga Elin ligger förtfarande och sover hon har vaknat några gånger och kollat konstigt på mig men har vänt sig om snabbt och somnat om varje gång jag sagt nått :P vilket mongo...
nu ligger jag här i sängen och gnuggar mig i ögonen och tänker på om jag ska orka gå upp lr inte...

aja kommer säkert blogga något ikväll också om jag inte somnar tidigt med tanke på att jag inte sovit inatt.

pussar och kramar på er !<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0