helgen

Fredag: de va en helt okej dag i skolan ganska chill, men vi hade prov men tror de gick ganska bra ändå =) efter skolan åkte jag till kista för att köpa biljetter till bio, premiären på 2012 !! =)

Jag gick tidigt från skolan och tvingade med min Seval också, you know im bad !! höhö =D Fast sen blev de ändå så att hon följde med o kolla på filmen :)
tänkte köpa biljetter till 17:00 bion men de blev tydligen till 20:30 istället..
så vi hade typ inge o göra så vi gick runt i kista o vänta på haddy men sen pallade vi inte va kvar så vi åkte hem till henne istället. Vi va hos haddy i några timmar sen åkte vi till kista o köpte guudis till bion =)  haha vi köpte en 2 liters cola o tog in den på bion fan va snåla vi e  xP
filmen va skot bra !! jag börja gråta 2 gånger, :/ Ni måste bara se den !
när jag kom hem deckade jag direkt.

Lördag/söndag: vaknade runt 11 och hoppa direkt in i duschen. sen gick jag ut med hunden =D
den e så jäävla söt ! men den drar som in i helvete. men de fick jag lite ordning på ;) gick ut med han i ungefär en timme sen åkte ja över till kusinen som fyllde år och hade lite kalas. åt massor av godis hehe :P
så där satt jag o hade tråkigt en lördags kväll då man kunnat hitta på såå mycke bättre saker, sen kom amanda och hade tråkigt med mig =D haha.. dom har en skit söt bebis där han är bara typ 2 veckor fyfan asså hur kan man va så liten o söööt.. ååh man kan bara sitta o stirra på den gulliga saken i evigheter !
Men sen åkte jag hem o skulle kolla på  grind på datan men så blev de inte för jag somnade :P sov med datan i knät hela natten, sen när jag vaknade igen så kollade jag klart på den :P och nu ska jag snart gå upp o fixa mig ska till kista med mongo =) ska köpa en tröja tror jag aja hej då ha de bra ! =)


Kommentarer
Postat av: Roda

asså jag vill oxå till kista men e pank just nu men kommmer att bli rik igen först 300 sen 400 sen 200 sen 500 sen 400 igen haha det kommer jag ha inom 2 mån snacka en förmögenhet och det kommer att jag shoppa för men det tråkiga e att jag kommer att bli pank igen fuck asså

2009-11-15 @ 21:39:21
Postat av: jeengsta

ok...

2009-11-15 @ 23:52:28
URL: http://jeeengstas.blogg.se/
Postat av: Roda

haha

2009-11-16 @ 07:11:16
Postat av: Anonym

du skriver som ett cp asså komemr få 500 sen 400 sen 300 sen 100000 sen chabda chabda tyst asså

2009-11-30 @ 01:39:10
Postat av: Roda

VEM???

2009-11-30 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0