Haddy u idoioto :D

Hej hej =)

om ni undrar vafan jag håller på me så va de haddy som la in senaste inläggt haha :P
aja idah har jag inte gjort mycke, sov hos martin igår de va middg där för hans mmma fyller år på måndag så de va mysigt. Åkte hem imorse för martin skulle till sin pappa, i sollentuna på middag där  ;)
Så nu sitter jag vi datan och dricker te =)
Haha misslyckades lite, råkade bränna vår kastrull glömde att jag satt på te vatten :P
så klanig man kan vara!
aja Idag ska jag nog bara tare lungt tror jag har match ida men vet ej om jag pallar !
men mamma kommer typ tvinga mig -.-
Juste idag är de ju fars dag också, ska ringa pappa o se om ha vill hitt på nått =)
skämms lite för att jagej köpt nått, men jag har verklien inga pengar.
I och försejbrukar vi inte göra nått speciellt på fars dag men de kan ju vara lite mysigt att sitta o snacka lite skit med farsan bara ;)
men n ska jag ialla fall in på lag sidan o se om jag blivit kallad på Match...
see you later =)<3


Kommentarer
Postat av: Roda

HAHA MICHELLE DU E BÄST PÅ ATT STAVA ASSÅ.......

2009-11-08 @ 20:13:28
Postat av: Jengsta

HEHE jag hade baar lust och du va inne i duschen i typ hundra år hade inget kvar o göra på datan :p så jag gick in på din blogg och skrev ett särinlägg :P GAAALET KUL!! nej

2009-11-09 @ 17:04:52
URL: http://jeeengstas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0