She aint got no money in the bank...

Hej hej alla =)
Ida g har jag inte gjort något speciellt va i skolan som vanligt men va lite busigare än i vanliga fall:P
efter skolan gick jag och Haddy hem till mig men då kom jag på att jag glömt väskan i skolan o nycklarna låg där i så... Vi gick hem till haddy och gjorte en dans koreografi till imorgon för jag har idrotts lektion och jag ska göra så att alla i klassen dansar =D
vill se hur bra alla dansar !! höhö =)
sen gick jag amanda och haddy till solna och kollade runt lite jag är fett ledsen för jag har inga pengaar =( buhuu
jaja man får väl leva med att man är en shopaholic och typ använder upp alla pengar direkt...
amanda köpte 2 perfymer o jag är jätte avundsjuk!! för hon lköpte den perfymen jag har längtat efter o ha i typ ett halv år...
jaja men sen åkte vi hem till amanda o åt o nu är jag jätte mätt, men nu måste jag åka över till pappa han kommer bli jätte sur om jag kommer för sen så hej då =)<333
 


Kommentarer
Postat av: Roda

VAH OMG SHIT JAG SKULLE TA SJÄLVMORD OM JA INTE HADE PENGAR MEN DE TYP HÄNDER ALDRIG MIG ME WHATEVER

2009-11-05 @ 22:12:51
Postat av: Roda

HAHAHAHA E FETT STOLT ASSÅ

2009-11-06 @ 17:13:14
Postat av: Elin

du är skyldig mig pengar(A)

2009-11-07 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0