SM GULD SM GULD SM GUUUULD !

Hej hej =)
Imorse vaknade ja upp i lokalen och hade skit onti huvudet o hade värsta nackapärren efter att ha legat i den där javla soffan med mikaeas fötter i ansiktet... mysigt.
Claudia o Mikis tvingade oss o städa hela jävla lokalen också :(
Inte så kul efter som att vi hade typ mat krig o skit :P
Sen smet jag amanda o haddy hem och somnade om i min skööna säng o vaknade upp halv 5.
Så satte vi oss vid tvn o kollade matchen aik mot IFK Göteborg, och AIK vann ! :D
Alla som inte är AIKare kan gå o suga häst balle !! =D
Jag o amanda åkte till solna o mötte ajje, o firade segern till aik. :D
senare åkte vi till t-centalen o va där en stund, sen åkte vi tbx till solna fö o träffa nån usher men vi fick inte tag på han så vi gick runt där lite, sentyckte jag att deblev föör kallt så jag åkte hem och kollde på slutet av djävulen bär prada ;)
Imorn ska man till råsunda o fira lite till ! =D

Nu ska an hoppa n i duschen tror faktiskt att jag ska bada e är så jävla sköönt !
Att sitta i ett varmt bad och läsa någon bra tidning, de är livet de ! =D
Lägger upp lite bilder från gårdagen också kolla o njut mother fuckers ! =)<3




Födelsedags barnen nr dom öppnade sina presenter =D





FUCK YOU ;D<3


Kommentarer
Postat av: jengsta

OMG MICHELLE DRRRRIVVVVVVVER DU MED MIG ATT DU LA UPP DEN DÄR BILDEN!!!! (första) OJ, OJ asså OJ!! NU BLIR DET BLOGGWARS!!!

2009-11-02 @ 21:41:14
URL: http://jeeengstas.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG SER FHAAN ASSÅ ingaa ord...

2009-11-02 @ 21:42:34
Postat av: Roda

HAHAHAHA

2009-11-02 @ 23:08:36
Postat av: michelle

haha du syns int ens så mycke?

jaa du du har redan laggt ut en jävligt ful bild på mig så.... fuck you =)<3

2009-11-04 @ 20:34:38
URL: http://bbusunge.blogg.se/
Postat av: Roda

HAHAHAHA

2009-11-05 @ 22:08:20
Postat av: jeengsta

HAHA michelle det e en bild där du ser ut som snurrespret!! hahahah :P "driver"

2009-11-10 @ 21:42:02
URL: http://jeeengstas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0