fyfan

hej hej !
idag så har jag typ vart på fett dåligt humör... jag har vart jävligt trött också.
jag va has tandläkaren o jag typ låg o sov mig igenom hela besöket.
Haddy praoar ju och martin va sjuk och alla andra är tråkiga... nästan.
Så jag har typ skällt på allt och alla idag (a) sorry<33
eftyer skolan så gick jag på träning o kom nästan försent. asså jag hängde typ inte med ett skit på träningen.
Jag va typ helt borta. aja men på vägen till träningen så träffade jag en kille som typ hette Pa badou.
han va fett rolig juu ^^ han bodde typ på samma gård som jag, han kunde bara snacka engelska så de va lite pinsamt för mitt uttal typ suger häst balle. När jag kommit hem från träningen så satte jag mig direkt vid datan :D
Nu ska jag typ gå och köpa choklad åt pappa, see yaah.

Kommentarer
Postat av: Jengsta

Haha stackars litenn... Jag vet att jag e bäst men du får nöja dig med martin nu :p ^^ iaf i två veckor

2009-10-05 @ 22:21:31
URL: http://jeeengstas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0