grattiiiis!!!

Helluu!
Idag har de vart en ganska chill dag, dagen började med att jag kom till skolan o började laga mat till klassen.
Den här veckan vare ju jag o vanne som skulle laga mat o de gick väl bra tkr jag =)
Vi bakade bullar också jag som typ är bäst i världen på att bakabullar misslyckades den här gången för jag va typ as strässad ! vetefan vrf för vi hade typ all tid i världen... Så bullarna blev typ lite torra xP
Jag tror dom flesta tyckte de va gott, de gjorde jag iaf de är ju de som räknas, typ...
Senare kollade vi på nån alkohol film typ men jag såg bara slutet.
Efter som att mikis fyller år idag så "mjölade" vi henne, egentligen så skulle vi ägga men vi hade inga ägg o de kan ju vara bra o ha om man ska ägga någon lixom. Men vi kom på en annan lösning (a)
Så hon typ åkte hem helt mjölig på bussen ;P
Efter skolan så åkte jag hem till Amanda och gjorde läxor, känner mig fett duktig för jag har typ gjort klart matte och hälften utav biologin =D like you care... :P
O så tog vi bilder också men vi han inte ladda  upp dom på datan så hon får skicka dom till mig senare ikväll så kommer dom upp på bloggen lite senare.
De är fett störande att inte ha kamera!! för att kunna lägga upp bilder på bloggen lr vart som helst för den delen måste man typ skicka bilder o skit o de pallar man ju inte göra hela tiden heller...
Amanda skjutsade ham mig på henne nya moppe också =D
Hon kör fett bra för att typ bara ha kört några gånger.
Jag fick testa köra också =D
Nu får jag ta chansen att köra hennes moppe lite för Martin vågar inte låta mig köra hans moppe... =(
Börjar känna att inlägget blir lite långt nu o ni kanske inte pallar läsa så jävla mycke, men nu så ska jag iaf fortsätta lite med läxan sen ska jag nog gå o lägga mig.

förästen Congratulations mikaela !!! =D
byxmyndig o allt nu får du springa runt o pippa alla ! höhö pözz i götthålan <333333

Kommentarer
Postat av: Roda

haha aa de e sant de

2009-10-15 @ 08:01:48
URL: http://chabdachabda.blogg.se/
Postat av: mario

det var skit äcklig mat ju

2009-10-15 @ 16:28:28
Postat av: Michelle

tack...

2009-10-15 @ 21:09:44
URL: http://bbusunge.blogg.se/
Postat av: Roda

snällt...

2009-10-17 @ 12:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0