Haddy är en liten biatch !! :D

hello bloggish ! :P
Idag så hade jag egentligen inte tänkt att gå till skolan men Martin ringde mig vid halv nio och tvingade mig att komma :P Sen typ stressade jag på mig mitt smink och så ramlade mitt puder på golvet och så kom de typ fucking puder öer hela golveet -.- så jag fick ställa mig o skura... Men jag fick iaf skjuts av pappa så de va nice behövde inte sitta på tåget o sova ;P I skolan kollade vi på en film, Mria full of grace. den va faktiskt riktigt bra. de handlade typ om att en tjej skulle smuggla knark o grejjer ni borde se den ! :)
Senare så hade vi idrott fick skjuts av Martin ;D
efter skolan så gick jag Haddy o Roda o chillade ute lite de va faktiskt ganska fint väder ute :)
hoppas de är så nu dom här dagarna pallar inte med vintern !! :/
Nu sitter jag här och har tråkigt Haddy har suttit vid fejjan och skit... Haddy din bäääh !!
Aja nu ska vi kolla på gi joe, en film med channing tatum =D

see yaaaah<33


Kommentarer
Postat av: Roda

HAHA DET VAR KUL

2009-10-09 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0