horjävel

Hej hej !
Idag har jag haft en jävligt lugn dag med tanke på igår...
Amanda sov hos mig igår och vi vaknade runt 10. vid typ ett så gick vi o köpte kebab pizza fyfan va gott de va!
Senare åkte vi till bromma vi skulle köpa moppe till amanda men så blev de tydligen inte. 
Efter de gick vi o handlade med amandas mamma o brorsa o han va typ störd... :P
Han kastade runt mig och typ la mig i en frysbox på alla kalla grejer o alla typ stod o glodde xP
Sen skulle pappa komma om fem minuter så vi stannade i sumoan o vänta på han men sen så tog de typ en timma för han o komma så vi har typ suttit o fryst fett länge :/
  
När han äntligen kom så skyndade jag mig till datan :D
Snart kommer Haddy också vi Hadde tänkt att grilla med Philip, Elias och Alex men så blir de inte.
Vi kan sitta o chilla med en påse chips o läsk framför tvn.
Nu ska jag ner till bilen en snabbis men vi ses puzzen <33

 

Bästa låten någonsin den e så jävla skön o sitta o lyssna på !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0