MMMMM...MARABOU

Hej hej =)
Imorse vaknade jag kvart i nio, vi börjar halv nio så jag kom försent till skolan idag.
Pallade inte stressa till skolan så jag tog de lungt o chillade hemma lite, sen skjutsade pappa mig till skolan.
Fick inte så mycke gjort i skolan idag, jag har vart så jävla skoltrött dom senaste dagarna...
Vi hade idrott idag så sista lektionen var i HB centrum, så kom Amanda o hämtade mig där. men hon kom fett sent jag satt där i typ 2 timmar -.- Tur att Martin va me för annars hade jag typ tagit självmord (a)
Fick köra moppen idag igen föfan va bra jag är :D
Jag kanske ska köpa Martins moppe sen, nästa år isf när han ska köpa lätt motorcykel.
Hans moppe axar fett snabbt de är nice. =) Aja sen drog ja o Amanda hem te mig o Martin kunde typ inte.
Haha när Amanda skulle köra hem te mig så typ höll hon på o köra in i en bil i en rondell så hon åkte ut på fel väg så fick vi typ åka fett långt extra bara för att hon e klanti... -.-
Amandas fingrar va typ blåa när vi kom hem xP
Senare när vi skulle ner o köpa middag så fick vi för oss att vi skulle köpa nudlar o sen köpa godis o läsk för resten av pengarna ;P
de fick bli en cola, marabou och sen proppade vi fickorna fulla med lösgodis i affären också höhö xD
Sen satt vi här o proppa i oss massor, lr de va amanda som proppa i mig massa godis för att hon typ satt o åt fett mycke o så ville han inte känna sig fet ensam xP
Sen hade vi penga regn haha vi är sjuka ibland asså ;D
Nu har Amanda åkt hem o jag sitter här helt LONLY och typ spyr för jag är så jäävla mätt!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

För att de hände endel saker då, o en annan sak men de får du inte vetaxP<3

2009-10-16 @ 15:33:17
URL: http://amandarydow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0