Ny mobil :D

Hej hej ! =)
Idag vaknade jag runt 12 och låg framför tv nästan hela för middagen.
Senare så åkte jag till Fridhemsplan för att lämna in mitt busskort, på vägen tbx så mötte jag Amanda i västra skogen och sen tvingade min mamma oss att gå ham -.-
Haha vi träffade en gubbe som tydligen älskade kvinnor och jag vet inte vad han snackade om, men de är ju klart han älskar kvinnor ;D
Vi gick förbi råsunda, de va match A.I.K - Gävle. Vi stannade där en stund och kollade på storbilds tvn, villket live xD Äntligen när vi kom hem så skulle vi tydligen ner till prisxtra -.- JOBBIGT !
Aja nu har vi iaf massa godis o chips o smaska på ikväll =D
Vi har en chill kväll nu ikväll pallar inte göra nått speciellt...
Men de blir mysigt o sitta hemma framför tvn med massa gott =D
skulle egentligen träffa Haddy idag men jag kan inte få tag på henne och hon har inte försökt få tag på mig så...
Men om du läser de här och sitter hemma o har tråkigt är de bara o komma över pöss<3<3<3<3<3<3<3<3
Har fått nytt nr också så om du vill ha de är de bara o fråga =)


Kommentarer
Postat av: Jengsta

haha dog när jag såg din nya FINA mobil :P

2009-10-18 @ 00:46:26
URL: http://jeeengstas.blogg.se/
Postat av: Mirella

vad är ditt nr!

2009-10-18 @ 22:04:08
URL: http://miwwe.blogg.se/
Postat av: Michelle

yeayeayea...

0762725991 ;)

2009-10-18 @ 23:43:21
URL: http://bbusunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0