Party time !

Hej hej !
asså jag har verkligen vart skit dålig på att duppdatera min blogg senaste veckan/veckorna sorry ;)
Men nu sitter jag hos haddy och ska snart börja fixa mig inför kvällen =)
Mikis ioch Claudias "efterlängtade" fest är idag.
Jaa har typ väntat i 2 månader nu eftersom att dom är så dåliga på att planera så har den typ blivit fram flyttad 4 ggr... Men jaja nu är den iaf men Martin kan inte komma :/ tråkigt !
Nu så kommer amanda snart och då ska vi börja fixa oss, lägger in bilder sen också på hur vi blev.
Sen imorn kommer bilder från festen =D
Vi får se om vi sover i lokalen lr om jag o amanda åker hem till mig o har de trevligt med familjen.
De är ju ändå halloween så de blir nog nått litet partaj hos mig ;)
Men nu så ska jag joina haddy i badrummet med hög musik och fixa håret lite =D
chiao !<3
 


Kommentarer
Postat av: jengsta

haha joina :P du och dina ord

2009-11-01 @ 23:08:54
URL: http://jeeengstas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0