shushu..

Hello bitches!
Ida har jag haft tråååkigt.
vaknade typ halv 3 och så fick jag veta att jag skulle iväg till min moster för hon fyllde år.
Så jag o Amanda gick upp direkt o åt frukost o så o fixa oss sen behövde jag åka till typ Salem eller nått..
Så där har jag typ vart hela degen o ätit massor.
Vi fick skjuts hem o va hemma runt halv tio, så efter somatt jag va precis utanför haddy så tvingade jag henne att komma ut (a)
Så där satt vi o snacka om allt o inget i typ en timme ;P
och vi gjorde bort oss också inför några killar haha haddy du va för pinsam xD hehehehe...:$
Sen gick jag hem för de blev bara för mycke :P
när jag kom hem så satte jag mig vid tv:n o kollade på Ali G in tha house. Haha så jävla skön serie !
De är äkta Michelle humor, så jävla torrt xD
Så nu sitter ja här o snackar i tfn med haddy föfan va vi kan snacka ibland !!
men nu ska jag chatta lite på facebook en måste jag sova med tanke på hur sent jag kom i säng igår ;)


Kommentarer
Postat av: Roda

HAHA NI BA KUTA

2009-10-19 @ 18:28:59
Postat av: jengsta

Meeeh jaa de klart, yyf asså jag tror inte att jag skämt ut mug så där mkt förrut... äsh vårt feel!!!!!! ååh

2009-10-20 @ 00:11:40
URL: http://jeeengstas.blogg.se/
Postat av: Roda

HAHA JAG SKÄMDE OXÅ UT MIG IGÅR ME WHATEVER

2009-10-20 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0