Tråkig hemma sittar daaag...

Hej hej :)
Idag har jag inte gjort så mycke dagen började med att gullige Martin kom o hämtade mig på morgonen och skjutsade mig till skolan :) hade inge smink på mig idag heller :D
Han berättade att de hade snöat på morgonen, fan att jag missade de :/
Senare på dagen så hade vi typ matte o skit... Har kännt att jag inte vart på så bra humör denna vecka.
Efter skolan så gick jag o vanne o köpte mat för vi ska typ laga mat till alla i klassen. Jag tror att de kommer bli ganska lyckat faktiskt ! :)
Martin förljde med dit också egentligen så skulle vi umgås idag men pappa ville typ snacka om något...
Aja när jag kommit hem så följde jag med pappa för att lämna Malin för jag hade ändå inget bättre för mig men de slutade med att jag satt o väntade på dom i bilen i typ 40 min för dom skulle handla o jag palla inte följa med:P
Fatta inte vrf kah följde med för när jag satte mig i bilen o vi redan va på väg kom jag på hur jävla långt de egentligen är till Mailn... Zzz
sov typ hela vägen hem.
När jag kommit hem satte jag mig somvanligt direkt vid datan :D Love my computer !!
nu ksa jag vara lite social o snacka i tfn med folk chiao.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sa jag inte åt dit o stanna hemma, vavava?xP

2009-10-13 @ 22:12:11
URL: http://amandarydow.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha juu men tyst nu din lilla gay :D<3

2009-10-13 @ 23:25:24
URL: http://bbusunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0