Walking with dinosours !

Hej hej bloggen ! =)
Har vart rätt dålig på att uppdatera här på bloggen man jag harverkligen inte orkat !
Idag har jag Haft en ganske rolig men ändå jobbig dag.
De började med att jag vaknade men martin brevid mig =D
Sen behövde han åka iväg runt 10.
Somnade direkt, sen skulle jag iväg till globen och göra ett insamlings jobb till laget !
Fick skjuts dit utav pappa, jätte snällt.
När jag kom fram så hittade jag inte riktigt o så men sen så kom jag fram o allt sen fick jag veta att man typs kulle ha på sig dinosaurie dräkter på sig o skit :S
Haha men de va ganske gulligt ändå xP
Innan jag började fixa med allt o så, så gick jag , Amanda o anastasia och kollade på uppvisningen ;P
Den va ganske häftig i början men sen så blev den bara lång tråkig...
När den va slut så gick jag  o Anastasia och delade ut påsar och så till småbarn =)
föfan va söta dom ee! =D
Haha de va en snubbe som typ skrek buu till mig jag typ ramlade ihop av skräck o börja as garva, haha xD
Där låg jag som ett fån med en dinosaurie dräkt på mig ^^
Träffade några snälla killar där också, dom va runt 19 och drev med mig för min dräkt :P
Fick veta senare att jag behövde stanna ett pass till -.-
så sär har jag stått och delat ut fucking påsar sen 14:00 till 21:00... fyfan 6 timmar hur fan pallar man?
Men de va ju rätt så roligt iaf =)
Nu kom jag typ nyss hem skulle egentligen kolla på bio med mamma men de blev inte så efter som att jag stannade där ett extra pass men vi kommer nog ta de någon gång nu i veckan =)

Juste jag jag måste beställa biljätter till twilight också dom kommer snart ta slut så måste skynda ! ;)
Nu ska jag iaf sätta mig vid tv:n o chilla nås på mobilen 0762725991.
 chiao ! =)<3


Kommentarer
Postat av: jengsta

Haha du behöver ingen dinosaurie dräkt för att uppfattas som en dinosaurie!! D,d,ddaaaaaaaaaaaaa

2009-10-26 @ 00:24:21
URL: http://jeeengstas.blogg.se/
Postat av: Roda

HAHAHAHA den var bra haddy men ATT DU HAR PÅ DIG EN DINOSAURIE DRÄKT asså OMG ASSÅ JAG SKULLE DÖÖÖÖ ASSÅ OMG

2009-10-26 @ 19:59:28
Postat av: Roda

HELT SJUUUKT JU

2009-10-26 @ 20:01:10
Postat av: Elin

Fitta att jag missa dig i en sådan dräkt. Du va ju säkert så söt:D



HAHAHAHAHHA!!!!

2009-10-27 @ 13:56:27
Postat av: Michelle

Haha, jag va faktiskt väldigt sexig så alla kan hålla KÄFTEN ! :D

2009-10-28 @ 13:56:29
URL: http://bbusunge.blogg.se/
Postat av: Roda

HAHA

2009-10-28 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0