AIK !!! :D

Hej hej alla :)
Vaknade upp hos Elin imorse. Fick skjuts av pappa till skolan, men fastnade i bilköer så jag kom lite sent.
När jag kom till skolan hade vi matte yippey... Men de hade hgått fett bra på mitt matte prov :D hade 19 av 20 poeng =D efter skolan gick jag hem till Martin en stund o  sen så skjutsade han hem mig (a) Och jag måste bara säga att Martin är sötast på jorden !! :D<3
Jaja sen skulle jag gå på träning men hittade inte mitt busskort så jag sket i träningen för jag skulle ändå inte hunnit och gick på derby istället :D AIK-DIF  och gissa vilka som vann? jo AIK !!:D:D:D med 2-0.
och jag måste bara påpeka att de va jävligt kallt ute jag typ skaka hela vägen hem, kunde knappt snacka i tfn :s nu ska jag hoppa in i ett varmt bad o bara ligga o softa som fan ! 

Slänger in en bra låt också ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0