Seeg söndag.

Hello evrybody =)

Har inte bloggat nu på ett tag så de här blir första riktiga blogginnlägget på länge. Idag har man inte gjort nått speciellt. Igår sov Amanda hos mig vi kollade på Freaky friday och tjockde i oss massa godis (a) Sen så satt vi o sniffade nagelackborttagning.Vi skulle se om de hände nått av de som stog på baksidan xD Kollade lite på House of wax, men klarade inte av at hålla minaögon öppna. Den verkade faktiskt bra, ska nog ta o ladda nr den sen :)
I fredags så gick tjejerna  klassen på magdans de va skit kul =) ja va fan bra på de (a) Vanne mikis o  vannes syrra skulle egntligen va me. Största bangarna !! Istället satt dom och och spelade in massa videor när vi dansade -.-  Sen satt Marti, Elias och mario utanför o väntade p oss.en gick vi o kollade film i kulturcentrum Värsta B filmen ! Men de va lite mysigt iaf  ;)<3
sen gick jag haddy och martin hem till mig men haddy va tydligen tvungen att gå.
Och martin stannade över natten=)<3
Nu sitter jag o amanda och lyssnar på musik. Ska nog till solna sen o handla lite med mamma ;)
Aja ska vara lite social med amanda nu. Får ändå damp på min cp data.

Lots of love, your own Michelle<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0