THA CARDRIVER =D

Hej hej ! =)
Idag så vaknade jag typ halv 7, vetefan hur jag pallade men jag kunde inte somna om :S
När pappa o malin vaknat så åkte jag med dom hem till Malin o elin för att äta frukost för dom ville inte äta hemma hos oss efter som att de stinker rök där nu. Sen tog jag mig från huddinge till centralen för att möte Haddy och jag köpte kläder =) En tunika med mimmipigg på ^^ men den e faktiskt fin. ^^Sen köpte jag ett par lackleggins och en stickad tjocktröja =) Efter de så åkte Haddy iväg nån stans och jag tog mig hem till mamma och mötte mikis där. Jag gick hem och hämtade massa klöäder efter som att jag ska bo hos pappa nu i en månad. Har redan börjat tänka på vad jag ska ha på mig på festen när 2 väldigt viktiga personer fyller år. tror jag ska ha på mig en fin tunika o mina lackleggins =)

Aja sen så åkte jag o mikis hem till min pappa. Asså man kan ha sjukt kul med Mikaela ibland ! Hon är bara så jävla skön xp Haha vi skulle ner till vår bil och hämta mina skivor och så fick mikis för sig att jag skulle köra bilen jag ba är du dum in huvudet eller? xD men hon övertalade mig haha jag typ backade bilen några meter sen kunde jag typ inte köra fram sden igen o jag fick typ panik för om pappa skulle få reda på att jag kört bilen skulle jag vart körd. så vi började putta på bilen xD haha jag e fan lika stark som pippi =D haha nej men nu ska jag vara lite social med miks men ska nog lägga ut videon på min blogg när jaa får chansen att få hjälp av min kära elin =D<3

pöss o kram på er <33


Kommentarer
Postat av: Jengsta

Hahah Du e för skön asså :p

2009-09-28 @ 21:54:38
URL: http://jeeengstas.blogg.se/
Postat av: deka

mogambo de menar du nt:p

2009-10-17 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0