Im walking in dommarudden....

Hej hej !
Idag så vaknade lite senare än vad jag tänkt. Igaå efter jag duschat så gick jag o la mig i sängen för att chilla lite inan jag började fixa allt och så råkade jag somna utan att jag ställt klocka o allt. Och Martin skulle komma o hämta mig på morgonen söötnos !<3 men jag va ju inte vaken så han typ stod o knacka på mitt fönster i 10 min. Dålight samvete! men jag vaknade iaf tllslut o så åkte vi till skolan. Vi skulle ut o vandra idag på nån europeeisk väg som typ går igenom hela Europa. Vi gick typ 2 mil -.- fasst de va ändå ganska nice dag bara att man fick ont i benen :P Sen åkte vi hem till Martin o mös lite:) sen skjutsade Martin mig till min träning han satt o vänta/kolla på mig i kylan i en o enhalv timme , stackarn.. :/ Sen fck jag skjuts hem o nu sitter jag här o har tråkigt. :P
nu ska jag nog snart hoppa in i duschen, fett nice o stå i duschen i typ en timme med typ varmaste stålen. ÄLSKAR ATT DUSCHA ! jaja jätte intressant inlägg not ^^
god natt alla o sov gött, peace!






Kommentarer
Postat av: Jengsta

Det låter som en begravningsplats Dommarudden, Dead people walking... :P^^har tråk

2009-09-30 @ 00:09:23
URL: http://jeeengstas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0