OTURSDAG !!

Hej hej.
Idag har de vart en ganska jobbig o irriterande dag, Dagen började med att jag kom försent till skolan som vanligt. Sen så hade vi nått segt test som va cp. Sen åkte vår klass på teater i fridhemsplan. den va ganska rolig lite konstig men helt okej. Haha de bästa va när tjejen sa jag bazz dig i götten, HAHAHA xD
aja sen åkte jag vidare hem till martin på hans moppe =D
Lite senare åkte jag hem för martin skulle på träning o så men han skulle komma till mig senare, han skulle sova hos mig. Men sen så gick de tydligen inte för mina föräldrar... dom e störda :(
Så nu sitte jag här o e skit sur på mina föräldrar medans jag sitter o tänker på Martin som typ e sur på mig nu :´(
Juste måsta bara berätta att jag stukat foten också :( haha klantig som man e så stukade jag den 3 gånger på en dag xp och så har de brunnit hemma hos mig också :s
aja pallar inte blogga mer nu.

 pössar och kramar<333


Kommentarer
Postat av: Jengsta

Haha du kan skylla på mig för andra stukningen :P Opps.Kraaam

2009-09-25 @ 22:44:44
URL: http://jeeengstas.blogg.se/
Postat av: Michelle

haha aa första va claudias fel (a)

andra du o martin.

o tredje vetefan vad jag höll på mad flumma runt med amanda sen från ingenstans låg jag på marken o hade stukat den igen xD

så vi skuller på amanda :P<3

2009-09-25 @ 22:55:53
URL: http://bbusunge.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha va fan skyller du på dom oskyldiga för. så fegt av dig...

haha jag har ju gjort minst av allt dedär. de va ju du som sprang hela tiden. o de va faktist när du gick ner för tsottoaren o klantig som du e så trampar du snätt då oxå, hahax)<3

2009-09-25 @ 23:33:32
URL: http://amandarydow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0