Sjuuuuk :(

Tja !
Idag hade vi en friluftsdag i skolan o de va inte kul !
Vi fick typ gå 5 km fett jobbig ju. De känns inte lika långt om man springer de. Sen gick ja o haddy hem o väntade på Amanda för vi skulle baka :D Hon kom efter en stund för hon somnade tydligen så vi satt o vänta på henne -.- Kakan blev inte så bra men de va för att ja o haddy ite hjälpte till så mycke amanda fick göra mest o hon suger på o baka så de smaka typ fett mycke salt :s O grädden hade hon vispat för mycke så de va typ smör haha :P Aja sen så åkte vi till kista o kolla lite dära. Vi köpte en laddare o en USB grej till Haddys kamera så nu har hon en kamera YAY !:D
Haddy köpte också sånna dära rostade majs dom är skit gooda ! asså jag o Amanda  dampade med sånna i turkiet så vi fick typ flachbacks till turkiet ! Nu sitter jag här o gör lite läxor o är typ sjuk :( Asså jag måpr as illa o är skit täppt i näsan men har iaf ingen feber ! :) Aja nu ska jag fortsätta med läxorna o jag har fan tur som bilr sjuk nu för vi har prov imorn i skolan ! :D



ser fett hängig ut ! :( O jag hade inge smink heller idag för första gången ! ;)

pussar o kramar<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0