Wooooaah ! :D

Hej hej alla, lr nått :D

Nu fick jag bara största lusten att blogga ingen aning vrf.. :P
Aa iaf nu ligger jag här ii mitt rum med största tränings verken (not nice i tell you)
Har inte vart i skolan idag, hade ingen lust med de. inte för jag brukar ha de men just idag hade jag verkligen INGEN LUST !
vaknade runt 12 av att tv:n stod på. De första jag gjorde när jag vaknade va att äta upp chokladen som jag legat o smaskat på igår kväll. Somnade i soffan så har lite ont i ryggen idag :/
Låg o kollde på mtv hela dan typ tills Amanda ringde o sa att hon skulle komma.
Åkte till träningen lite för sent så när jag va i t-centralen  och jag redan va en kvart försenad så pallade jag inte längre så jag o Amanda gick te donken ist och tog en burgare var och satt o klagade på oss själva :P
Sen åkte vi hem för vi pallade inte vara kvar i kylan.
Amanda drog för ungefår en timme sen.
Tänkte göra läxor men de pallade jag inte (som vanligt)
Nu har  jag tränat som en galning bara för jag fick ångest efter att inte ha gått på träningen.
Imorn ska jag iaf träna :)
Efter träningen imorn ska jag till Jensen på öppet hus, borde redan ha valt gymnasium, men jag vet ungefär vad jag ska välja, har lite halv ångest ändå ;/
Men de blir nog typ.

1. Jhon bauer
2. Kunskaps skolan
3. Jensen.

Hade tänkt gå media linjen, tror den passar mig. Många säger att de kommer vara svårt att få jobb.
De kommer de säkert att vara också men jag satsar på nått jag tycker om o så, de blir säkert bra ändå :)

Jaja nu ska jag nog ta o lägga mig så jag kommer upp imorn, pussar o kramar <3

Måste bara sätta in den här videon, så jävla rolig !!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

fin blogg :)

haha jag har också den där videon på min blogg, den är så jävla rolig! :D <3

2010-02-15 @ 20:18:36
URL: http://mariaramirez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0